אשר מישאלי התפטר – חיים כהן ייכנס למועצת העיר ירושלים

נציין כי מדובר באירוע לא נפוץ, בו במהלך קדנציה מוחלפים כל חברי המועצה, זולת היו"ר צביקה כהן. כזכור ברשימת הפורשים מהמועצה נמצאים אלי שמחיוף, נחמניאל סבן, מיכאל מלכיאלי, ואשר מישאלי
איתי גדסי 1 Comment on אשר מישאלי התפטר – חיים כהן ייכנס למועצת העיר ירושלים

חבר מועצת עיריית ירושלים אשר מישאלי הודיע היום במכתב לראש העירייה על התפטרותו ממועצת העיר • יו"ר ש"ס אריה דרעי צפוי למנות במקומו את יו"ר דירקטוריון "קו עיתונות" חיים כהן לכהן כחבר מועצה. ובנוסף ימונה חבר מועצה נוסף מטעם ש"ס במקומו של מלכיאלי שמונה לח"כ

צילום: יעקב כהן
נציין כי מדובר באירוע לא נפוץ, בו במהלך קדנציה מוחלפים כל חברי המועצה, זולת היו"ר צביקה כהן. כזכור ברשימת הפורשים מהמועצה נמצאים אלי שמחיוף, נחמניאל סבן, מיכאל מלכיאלי, ואשר מישאלי
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תזוזות בעיריית ירושלים: חבר מועצת העיר ומחזיק תיק קידום נוער חרדי, אשר מישאלי הודיע היום על התפטרות מחברותו במועצת העיר ירושלים. מישאלי שלח הבוקר מכתב לראש העירייה ניר ברקת, בו הודיע על התפטרותו.

את מכתב ההתפטרות שמתפרס על פני שני עמודים, פותח חבר המועצה מישאלי "אני מבקש להודיעך שלאחר התייעצות משותפת עם חבר מועצת חכמי התורה הגאון הגדול הרב דוד יוסף שליט"א ולבקשתו אני מודיע בזאת, לסיים את חברותי במועצת העיר ירושלים". במכתבו מודה חבר המועצה מישאלי לראש העירייה ולחברי המועצה, ומפרט את תחומי הפעילות אותם קידם בתקופת כהונתו במועצה.

את מכתבו חותם מישאלי וכותב: "אני סמוך ובטוח שמכאן ולהבא, הבאים אחריי ימשיכו ביתר שאת וביתר עוז את פעילותה המבורכת של קידום נוער חרדי בבירה ולמנף את הפעילות בסדר עדיפות עליון".

לאחר התפטרות חברי המועצה נחמניאל סבן ומעברו של מיכאל מלכיאלי לכנסת, נותרו בעיריית ירושלים שני מקומות שטרם אויישו בסיעת ש"ס הירושלמית.

יו"ר ש"ס אריה דרעי התלבט בנוגע למינויים, אך לאחרונה החליט למנות את יו"ר דירקטוריון "קו עיתונות" חיים כהן לתפקיד חבר מועצה, במקומו של חבר המועצה הפורש אשר מישאלי. על תפקיד חבר המועצה הנוסף קיימים מספר מתמודדים, בהם אריאל ביג'אוי, מנהל ת"ת ברשת החינוך של ש"ס בירושלים.

נציין כי מדובר באירוע לא נפוץ, בו במהלך קדנציה מוחלפים כל חברי המועצה, זולת היו"ר צביקה כהן. כזכור ברשימת הפורשים מהמועצה נמצאים אלי שמחיוף, נחמניאל סבן, מיכאל מלכיאלי, ואשר מישאלי.

חבר המועצה מישאלי זכור מפעילותו בשנה האחרונה לקריאת כיכר זוויהעל בירושלים על שמו של מרן הגאון הרב יהודה צדקה ראש ישיבת פורת יוסף.

חיים כהן שצפוי להתמנות לחבר מועצת העיר, זכור בעיקר בשל קרבתו למרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל.

מלשכת סגן ראש העיר צביקה כהן לא נמסרה תגובה. עם זאת נציין כי הוא שוהה בימים אלו בסיור במרוקו.

מישאלי1

מישאלי 2



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    גדסי אולי תואיל בטובך גם קצת פרשנות ולא רק דיווחים נטו תן קצת רקע וצבע למה החליפו וכדומה